Thursday, August 12, 2010

Ramadhan

Hari ni dah hari ke 2 umat islam berpuasa...hari ini sangat menguji kesabaran aku...mana x nya..kelas yg direct bermula 910am hingga la 4.30pm...rehat yg paling lama pun 40 minit jer..masa aku menaip ni aku tengah rehat jap sebelum g solat n sebelum kelas bimbingan bermula...kelas bimbingan mula kul 2 hingga 4.30pm..

Hari ini aku dah mengishtiharkan aku xmasak..awal2 aku dah gtau my hubby..my hubby ok jer..aku mmg dah xlarat sangat...mengajar ni selalu menggunakan suara..so tekak kering sgt..kalau dapat minum air sejuk ya rabbi mmg sedap sgt..ish ish sabar sabar..dugaan..

Aku harap sgt aku dapat meneruskan ibadat puasa ni sampai akhir bulan..dan berharap sangat aku dapat mengawal kemarahanku bila mengajar budak yg nakal2..aku xnak mengurangkan pahala puasa aku bila acap kali marah2..wahai anak didikku jagalah kelakuan kamu...

p/s Pelajar sekarang xsama macam pelajar dulu..pelajar skrg terlebih di ajar...sama2 hayati...

No comments:

Post a Comment