Friday, June 19, 2015

.

..

.
0pq0.

Wednesday, November 5, 2014

Lama x bersiaran..


Ini lah anak dara kesayangan aku..dah besar dah anak2 mama ni..sekejap jer masa berlalu..semakin aktif dan banyak akal...sayang kamu sangat2...

Tuesday, May 6, 2014

Delisha 2 tahun sebulan



Dah lama xcerita pasal adik..sekarang dah 2 thn lebih dah..cepatnya masa berlalu..

Alhamdulillah sekarang delisha dah xnyusu badan. Dah hampir seminggu aku dpt tahan dia dr menyusu. Memang sedih sgt masa mula2 tu, tp aku kena kuatkan semangat sbb badan aku dah xmampu nak bg susu lg.. badan asyik sakit2 je..huhu..bukan merungut tp cukup la setakat 2 thn je adik minum susu botol pulak yer..

Delisha mama sayang sangat kat adik..jangan merap2 yer..

Sunday, May 4, 2014

Rambut baru

Dah lama Damia xpotong rambut..balik sekolah asyik bgtau nak potong rambut je. Lepas 2 minggu baru abah bawa Damia potong rambut. Terlampau busy sampai xsempat nak pegi kedai gunting rambut.


Ni gambar Damia masa rambut panjang..tp gambar lama la yg terbaru bila cari xda lak. Kalau ada pun yg bertocang.

Jom tgk macamana rupa Damia rambut pendek..



































Tu dia muka budak tersipu malu bila mama amik gambar lepas gunting rambut..

Bukan main suka bila dah gunting rambut. Selamat mama pasni dah xpayah ikat rambut lg kurang sikit keje mama..ngeh ngeh ngeh