Saturday, August 7, 2010

Demam

Dari petang kemarin lagi badan Damia panas..pas makan ubat aku tengok badan dia dah xpanas so aku ingat dah ok la..tp bangun pagi td badan dia masih lg panas..apa lg aku pun sumbat la ubat n letak cool fever..walaupun budak ni demam tp very la aktif n manja..xleh biar dia dok sorg2 msti nanges nak berkepit jer...masa entry di tulis pun Damia ada atas riba aku, sambil mengacau2..bila aku nak taip dia pun nak taip..geram gak tp budak demamnya pasal xpe la d maaf kan..


Hari ni Damia tido kejap je pagi td rasa aku 10 minit jer kot..tengah hari td adala sejam..erm kejap sgt xsempat aku nak buat pape...
Hari ni my hubby keja katanya ganti tuk raya..tinggal la aku menguruskan Damia..huhu

tengok muka budak demam..mcm xdemam jer..ye la sempat lg posing bila mama amik gambar..ikut sape la ni..ngeh ngeh ngeh...

p/s Kawan2 tolong doakan damia supaya cepat baik dari demam...thanks..

No comments:

Post a Comment