Saturday, August 7, 2010

percayalah...

Percaya x kalau dalam durian ada durian..msti korang pelik kan dengar ayat aku ni..ikut korang la nak percaya ke x..tp benda ni benar2 berlaku..peristiwa ni terjadi masa aku kat rumah mama aku..ayah aku beli buah durian ni kat pasar malam...aku yg dah lama xmkn durian pun mengadap la depan ayah aku yg sedang membuka buah durian tu..bila dah terbelah buah durian tu tiba2 aku terkejut gilos, aku tgk dalam buah durian ada buah durian...kalau korang x caya tengok la pic kat bawah ni..

Walaupun pelik tp abis gak isi durian aku kerjakan..haha..yg pasti isi buah durian mmg sedap gila..

Ni aku zoom sket tp disebabkan aku amik gambar guna handset jer..xla terang bangat..haha..tp still bleh nampak kan..

p/s Allah lebih tahu dengan apa yg terjadi

No comments:

Post a Comment