Sunday, February 19, 2012

Palm Beach Resort, Sematan

Aku dah 3 hari 2 malam di resort ni.bukannya pegi bercuti tp pegi sbb my hubby ada meting kat sini.


Aku mana leh tinggal sorang dah skrg sbb aku hanya tunggu masa je nak bersalin.aku kan ada sejarah bersalin premature so xberani la aku dok berdua je dgn damia.buat aku nak terberanak camna?haha


Resort ni mmg cantik la..pantai dia lum tercemar masih ada siput2 yg cantik kat tepi pantai dan masih hidup.aku pun 1st time tgk siput ni berkejaran di tepi pantai.:)


Pantai dia sgt landai..xbahaya tuk mandi aku rasa.tp time ombak ok la.kalau ombak dia besar n bergulung aku xberani la nak mandi.aku kan spesis takut nak mandi pantai.takut ombak tarik aku ke tgh laut.hihi.


Jom cuci mata tgk gambar2 kat bawah ni..

No comments:

Post a Comment