Friday, July 15, 2011

Pindah Rumah lagi..

Haishhh sgt penat bila hidup macam org nomad ni..huhu.ni kali ke 2 aku pindah..sebab-sebab kali ni pindah adalah kerana tuan rumah nak jual rumah yang kami menyewa tu..yg paling nak marah nya adalah bila xsampai sebulan dok rumah tu tup tup tuan rumah bgtau nak jual lak..sape xhangin..


Rumah sewa kali ni setingkat je dan kecik dr rumah yg sebelum ni..tp jadila tuk kami bertiga..besar2 sgt susah nak jaga.


Hari ni semua barang akan diangkut menggunakan hilux je cari lori sewa xdpt.tp bukan byk pun barang.Episod yg amat meletihkan akan bermula.aku part mengemas la paling malas ni.msti barang dalam rumah baru mcm tokang pecah..nak menyusun lg..kalau memunggah xpe.tu serah kat aku.mmg suka pun..

Kena minum 100 plus dulu ni nak bg ada tenaga sket.xpun minum red bull comfirm bersemangat je.


Aku sekarang amat malas nak update blog ntah la penyakit apa yang berjangkit kat aku
ni..huhu..tp aku rajin lak BW.


Layan je..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment