Thursday, April 7, 2011

kenangan - Ulu Kernas (Perak)

Layan gambar tuan rumah dulu yer...


Best sangat tempat ni..nyaman jer...air lak sejuk gila..tp pelik sgt Damia bleh mandi dengan steady je (walaupun dah biru mulut dia tp xnak naik lg..ish ish ish)..anak sedara aku kejap je dalam air dah naik xtahan sejuk..

time ni kak long aku dah ngandung tp dia xsedar dia ngandung..bulan 2 baru sedar dia ngandung time tu dah nak masuk 5 bulan dah..hai la kakak aku yg sorang ni bleh dia xsedar..tau la nak masuk yg ke 3..kakak aku pakai bj itam tu..yg duduk tu mama aku..baju pink adik aku yg 2nd last..
inilah buktinya Damia suka sgt swimming..walaupun sejuk apa dia peduli..tetap nak mandi...sampai dah nak balik pun xnak naik..last2 angkat juga la..tp dia nangis xhengatnya..bila siap tukar baju semua boleh damia nak turun mandi lg..waaaa....sori Damia mama malas nak layan kehendak kamu...huhu

adik-adik aku n my hubby+Damia

mama dengan jaudah tuk di makan kami sekeluarga..erm sedapnya walaupun lauk yg simple...



p/s bestnya tempat ni nak pegi lg la..jom abang kita pegi lg..

No comments:

Post a Comment