Friday, April 8, 2011

kenangan - Lost World of Tambun


Ni cerita lama erk..disebabkan xda masa nak update so cerita ni diperam la dulu..
kalu ikan diperam bleh jd pekasam..tp kalu cerita diperam jd kenangan jela..ngeh ngeh ngeh...apa yg aku melalut ni...

cerita ni berlaku pada hujung thn lepas..cerita thn lepas pun nak cerita lg ka..(lantak la blog aku)..
kami 1 family besar pegi ke Lost World of Tambun..adik aku yg dok indon jer xpegi sbb dia xbalik kononnya tiket dah mahal..

Aku sebenarnya malas nak citer panjang2 kita layan je la gambar kat bawah ni yer..


time ni baru sampai..Damia lum mandi lg tu..pakai baju tidur lg..haha


Sori gambar dalam dalam air xda k..kamera tinggal dalam loker lupa nak bawa keluar..rugi rugi..


ni ayah n mama aku


ni family kak long - gambar jauh sbb train nak lalu takut kena langgar..huhu


ni la train yang nyibuk nak lalu masa kami amik gambar..

my family - eee selipar sape la tu tertinggal kat situ..kan dah rosak gambar aku yg cumel..hehe

Damia ni takut lak nak naik benda2 camni..jenuh pujuk tp xmkn gak..

Damia takut sgt gajah kat belakang tu..takut gajah tu pijak dia kot..hehe


Damia dengan Bebear besar..

Sofea ok je naik ni tp Damia siap nak nangis je masa naik ni

Damia peluk mama xnak lepas takut kuda tu bawa dia g jauh..haha

Tengok tu xnak lepas lg terpaksa la mama rendah kan diri tuk bg Damia peluk (padahal nak amik gambar punya pasal la)

ni la tempat yg kami guna tuk meletakkan barang..cuba tgk sofea apa yang ditelek kat muka mak chaq dia pun xtau..nape sofea mak chaq chumel sgt ka sampai xberkelip2 mata tu..heheh..

ni la gambar satu2nya yg aku amik dekat dgn air..time ni semua barang di loker dah diambil so baru leh bergambar..

Gambar tuan rumah semestinya kena ada..ingatkan di Kuching, Sarawak je ada kucing besar tp di Tambun pun ada..

Damia kata "mama lain kali kita datang lg erk"



p/s best la jugak tempat ni selain mandi kita leh tgk binatang n main mcm kat fun fair..

No comments:

Post a Comment