Monday, June 28, 2010

Meeting meeting n meeting

Setiap hari isnin aku kena g taklimat mingguan..dah nama pun mingguan so bila isnin menjelma tahap kemalasan untuk masuk meeting membuak2..bukannya sbb malas nak dengar tp malas nak amik minit..aku paling malas nak catat minit sbb aku ni lambat time nak menulis..kadang2 tu byk info aku xsempat nak catat..last2 aku main ingt je mana yg patut..so minit yg aku wat ringkas n padat jela..So disebabkan hari ini hari isnin malas aku pun datang tuk sekian kalinya..huhu..
erm lg 15 minit je lg meeting dah nak mula..erm korang nak tau x 1 rahsia...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
aku lum siap lg minit minggu lepas...jgn bg tau bos erk...
p/s sori...bz sgt xsempat nak taip minit...kalut buat tapak analisis (bleh caya ker asik berblog jer)

No comments:

Post a Comment