Tuesday, June 1, 2010

Bestnya dapat balik semenanjung...

Lamanya x update blog...bz jer sejak 2 menjak ni...nak online pun xsempat..padahal dah start cuti sekolah...3 minggu beb...wah2 best sgt..ilang smua stress...uishh lega rsanya dah cuti ni..

1st day sampai penang very2 happy...mcm bertahun2 xbalik semenanjung..nasib la sepanjang dalam flight damia tido jer...sampai lenguh + kebas tangan ku ini..rasa mcm dah xda tgn lg gara2 lenguh ssgt tp demi anak tersayang aku gagah gak menahan lenguh + kebas..nasib la xbyk ragamnya..aku sampai penang pukul 10.55pm..bertolak dari kuching kul 9.05pm..nasib adik ku ada..kalu x jenuh aku mana nak angkat stroller, beg yg besar n damia lg..dgn bantuan adikku semua berjalan dgn lancar..adikku ni mcm asisten aku la...

Bila aku kuar dari balai ketibaan je aku nampak my hubby, mama, ayah n adik bungsu aku..terkejut gak aku my hubby ada..ingtkan dia lum sampai lg sbb dia dr Selangor...g kursus xabis2 lg...syukur sgt my hubby sampai dengan selamat...

Aku sampai aLoq Staq kul 2 am tu pun gara2 singgah RnR gurun sbb lapar ssgt..aku mkn bubur je sebelum naik flight...aku mkn nasi lemak + teh ais..Damia still tido lg...senang sket bila damia tido xda la gangguan masa aku melantak..hehe

Sampai jer umah aku dah xtahan ngntuk sgt2...terus tido...alhamdulillah damia xmeragam...mybe dia pun letih mcm mama dia gak kot....


p/s bestnya dapat makan keteow teng kat pasar malam...sedapnya sbb dah lama xmkn..kat kuching xda jual...

No comments:

Post a Comment