Sunday, May 9, 2010

tinggal lah kami dua beranak

Hari ni my hubby dah g kursus sebulan kat selangor..tinggal lah aku n damia..sedih lak masa my hubby nak g airpot..aku xikut g antar pun..segan ar nnti blk bedua dgn kwn dia lak..almaklumlah aku ni lum hafal lg jln2 kat kuching ni..wpun dah nak dekat setahun dah d sini..jln kat sini terlampau byk bulatan sehingga aku sendiri pening...nak masuk simpang mana..uisshhh

Damia selamber jer masa my hubby nak g td..siap senyum2 gumbira lg (apalah anak mama ni abah nak g kursus sebulan tu leh happy2 jer, jgn tercari2 lak pasni) time abah kuar umah..aku ni mcm2 pikir..takut la tinggal dgn damia jer..mana la tau jadi pape mlm2 aku nak cari sape..risau2..(mudah2an xda pape la berlaku)..tambah2 jauh dari famili..time ni tingat lak kat mama n ayah aku...waaaaa...

Ikut perancangan aku n my hubby nak sponsor adik aku yg cuti semester lani nak suruh dia dtg teman aku..lgpun dia bukan wat pape pun kat sana..tp tiket flight lum booking lg..haha..paling cepat pun minggu depan baru dia datang..(damia, mak teh nak datang sini teman kita la..hureyyy)..

Damia tido ni sbb tu la sempat nak update blog kalu x msti xleh..yer la time masa nak taip jer damia pun nak taip gak...last2 mama tutup jer laptop..

p/s kawan2 doakan sya n damia sihat sepanjang tempoh sebulan ni(9 Mei - 9 Jun)..amin..

No comments:

Post a Comment