Tuesday, May 18, 2010

Dapat Meja Baru...

Semalam aku berpindah tempat..aku berpindah dari meja yg kecil ke meja yg lebih besar..tp masih dalam bilik yg sama..sebelum ni aku duduk dikalangan guru GSTT tp dah bertukar ke meja lain yg lebih besar dan selesa.

Semua ni terjadi disebabkan ada seorg guru telah diberi jawatan sebagai guru bidang..(mcm naik pangkat la, so dia kena tukar masuk dalam bilik ketua2 bidang la)..so apa lg aku pun di offer la tuk duduk kat tmpt cikgu tu..sbbnya aku jer cikgu tetap yg xda meja sendiri..huhu..

So stelah 30 minit bertungkus lumus mengemas dan mnyusun barang2, maka boleh la aku duduk meja baru ni..meja baru ni lebih privacy n senang aku nak charge laptop..xperlu nak ganggu org lain..

Hari ni aku dah rasmi tmpt baru aku sepenuhnya..tp aku blum sempat nak amik gmbar lg..aku bz sgt hari ni sbb menstapler kertas exam..tu pun lum siap lg..dah la exam paper tu hari khamis ni..tolonggggg...5helai x 330 org plajar lak tu...naik kematu tgn aku ni..dah la aku kena gubal soalan untuk 2 subjek...bayang kan la byk mana aku nak stapler...huhu..

p/s cepat la abis exam xsabar nak balik kampung, dah 5 bulan xbalik...windunya...

No comments:

Post a Comment