Tuesday, October 8, 2013

Sushi king

Org mkn kat sushi king,ko pun nak jugak merasa..hihi.. sebelum ni aku mmg xlalu nak mkn sushi ni,sbb dah berapa2 kali cuba mkn tp tekak aku mmg xboleh nak terima sushi ni..eee pelik je rasa dia..org kata, org kata k, kalau nak rasa sushi mmg kena rasa sushi king dulu baru dpt telan sbb dia nye fresh...so apa lg jom kita try...



Muka org gembira dapat mkn dekat sushi king..aku mkn yg ni xamik sushi pun..aku paw hubby nya sushi..



Hubby tgh tunggu sushi dia lum sampai lg.


Kesimpulannya..wah ada kesimpulan gitu..tekak aku mmg xboleh terima sushi k..tekak ai ni mmg tekak kemelayuan..kalau pergi sushi king hanya boleh mkn set bento sahaja. Kalau sushi kena tolak tepi xlalu ai. Jgn salahkan sushi king tp salahkan tekak ai yg sangat mengada2..

No comments:

Post a Comment