Monday, January 21, 2013

10 bulan

Hari ni genap nur delisha izzara 10 bulan. 2,3 hari sebelum masuk 10 bulan baru dia tumbuh sebatang gigi..lambat betul gigi dia tumbuh risau pun ada. Yela kakak dia 8 bulan dah ada gigi tp kaki dia mmg cepat nak masuk 8 bulan dah merangkak dan memanjat tangga. Sekarang dah pandai berdiri dan menapak sikit2. Rasanya xlama lagi boleh berjalan la.

Adik mmg tersangat aktif ada jer nak buat. Paling xtahan bila jumpa benda mesti semua nak rasa. Memang kena hati2 la takut dia makan benda kecil2 mau tercekik lak. Bila dengar lagu dah pandai goyang badan dan tepuk tangan..comel sgt...

Perkataan pertama yg adik pandai sebut semestinya mama..sikit2 mama sikit2 mama..buat masa ni yang tu je aku ingat..



P/s. Semoga adik membesar dengan sihat. Jangan sakit2 yer adik..

No comments:

Post a Comment

Post a Comment