Tuesday, June 28, 2011

Steamboat - Bimmers

Baru2 ni aku g makan kat Bimmers, Kuching..1st time aku makan steamboat ni..sebelum ni dengar orang citer je..

masa aku sampai sana mmg xda orang..aku rasa aku la orang pertama sampai kat situ..sepanjang aku makan kat situ xda saper pun datang..maybe sebelah malam ramai kot. kedai ni buka dari pukul 530 ptg sampai 930 mlm je.

disebabkan xda org dalam kedai tu, aku rasa kedai tu mcm aku yang punya..ahakkks.

kat kedai ni ada 2 pilihan kuah samada tom yam @ sup..bahan2 boleh pilih sendiri dan boleh ambik banyak mana yg mampu anda makan..besh besh besh..selain itu boleh duduk sampai bila kita nak n larat nak makan..tp jangan lupa kedai ni tutup pukul 930 mlm k...

bayaran yg dikenakan adalah seperti berikut:

dewasa : RM 19.90

kanak-kanak (bawah 12 thn) : RM9.90

kanak-kanak (< 3 kaki) : free


so Damia free la..aku pilih tom yam untuk kuahnya..perghhhhh tom yam dia marbelesss sgt..pedas oooo..di samping steamboat kita boleh grill..mmg sedap daging yg diorang perap tu..xde bau hangir a.k.a bau lembu..hahaha.macam2 pilihan daging ada lembu, kambing, ikan sotong, udang dan macam2 jenis perap boleh rasa.memang berbaloi-baloi sgt dengan harga dia..


jom layan gambar kat bawah....


time ni dah abis lauk dalam tom yam tu..lum tambah lg..

apa la my hubby dok bebel tu..ahakkks

gambar tuan rumah mesti ada..

kusyuknya dia makan..mertua lalu pun xnampak..hehehe

Damia makan aiskrim..abis baju kotor..aiskrim xmasuk mulut baju yg makan.

Damia Damia


selain tu kat sini ada mcm2 dessert ada aiskrim, bubur n buah..pastu banyak pilihan sauce..ada gak dia serve nasi goreng..kot2 la nak makan steamboat dgn nasi..




p/s abang bila lg kita nak g makan steamboat..sedap la..

1 comment: