Monday, January 31, 2011

Kisah anakku Damia

Damia dah cukup sebulan duduk nursery..tp aku sebagai mamanya rasa mcm kesian je kat dia.setiap kali antar dia pagi2 mesti nanges punya.bukan sehari je tp dah sebulan.aku xtau la nape dia asyik nanges je.xkan la kena dera kot sbb bebudak lain ok je aku tgk.

Aku rasa Damia ni sgt la manja. yela sblm ni antar pengasuh yg jaga 3 budak tp Damia la paling kecik. pengasuh tu sgt manjakan Damia. tp pengasuh tu dah balik semenanjung sbb suami dia dah pencen..rasanya susah nak dpt pengasuh mcm tu lg.huhu..

Sekarang aku antar Damia kat nursery yg lain lak. nursery ni dia asingkan baby dgn kanak2.baby dari baru lahir sampai la 2 thn dan kanak2 dr 2-5thn. rasanya ok sket kot. minta2 Damia dpt serasikan diri dia dgn nursery baru ni. Aku mcm dah xsanggup tgk dia asyik nanges je.


p/s Ya Allah peliharalah anakku ni dari sebarang kecelakaan.aminnn..

No comments:

Post a Comment