Friday, October 29, 2010

atas permintaan adik aku..

Hari ni adik aku request nak glamer dalam blog aku yang xbape nak glamer ni..untuk menunaikan permintaan adik aku ni, N3 kali ni khas tuk adik aku kat Indon tu yer..pasni kalu nak glamer lg apa kata wat blog sendiri..hehe..

Adik aku ni namanya Nurul Liyana Mohd Yusof..Skrg berada di Jakarta, Indonesia. Bakal doktor ni..mmg dari kecik cita2 dia nak jd doktor..tp yg peliknya dia ni takut nak jumpa doktor tambah2 bila nak amik darah..aku pun xtau dia ni darah apa, sama dgn aku ke x??aku ni xpandai sangat bab2 biologi ni.aku kan xpenah blaja..haha..

Nak tau mana satu adik aku ni??kan adik aku ada 3 org..so ni la picture dia..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
tadaaaaaaaa....yg pakai tudung purple tu..pandangan sisi...

kalu xjelas tekan bawah lg..

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

ni la bakal doktor..ada rupa doktor x??siap peace lg tu..xhengat..


Ni la dia adik2 aku..1, 2 n 3..
nuda (adik no 2) , idayah (yg kecik) n nuanna (adik pas aku)


adik2 aku ni mmg suka posing depan kamera..kalau dapat kamera jer sure gambar diorang je dalam tu..nyampah tul wat berat laptop aku jer..nak buang sayang lak..yela kenangan..tp malaih la aku nak upload gambar diorg byk2 dalam blog ni..sori k adik2 aku..

Dah la malas nak citer byk2 tentang budak sorang ni..hehe..jangan marah..kalu ada permintaan lg insyaallah aku tunaikan..tp kalu dah byk sgt malas la aku...



p/s adik aku ni slalu bawak balik makanan dari indon ada yg sedap ada yg xsedap tp dia kata sedap..tu ayaq kotak tu dari indon la tu..xsedap wei..tp dia kata sedap..buweeeeek..xkena dgn citarasa aku..



No comments:

Post a Comment