Friday, March 26, 2010

demam sebab nak tumbuh gigi

Malam Rabu lepas badan damia dah start panas..aku ingatkan panas badan dia sebab keadaan cuaca pada hari tu..aku wat xkesah lg..aku terjaga pg tu dan tgn ku mencari kepala damia aku rasa panas sgt..lalu ku kejutkan my hubby tuk ambil tuala basah nak letak atas dahi damia tujuan nya nak bg kurang panas...pg tu aku n my hubby keliru nak g keja ke x..aku n my hubby wat keputusan g gak keja n antar damia kat pengasuh...ms g amik damia kak nab(pengasuh damia) bgtau badan damia masih panas..mlm tu gak bw damia g jumpa doktor...tp doktor kata panas dia xtinggi sgt..so dapat ubat demam jela..susahnya nak bg damia minum ubat...dia xsuka mybe pahit ke, masam ke xtau la apa rasanya..
Semalam baru aku tahu sbb apa damia demam rupanya dia nak tumbuh gigi..orang tua2 gtau jika baby demam dia nak tumbuh gigi..mybe sbb tu la kot..mybe juga kebetulan jer...aku happy sgt tgk ada tunggul putih atas gusi damia...damia dah besar sayang dah mula nak tumbuh gigi...skrg damia dah xdemam lg...cuma skrg dia slalu masukkan jari dan slalu gigit lidah mybe dia gatal gusi kot..sabar erk sayang pas ada gigi nanti damia dah xgatal2 lg kat gusi...tu la kesahnya sbb apa damia demam...

No comments:

Post a Comment